کمق(کموک تورکلری)
کموک تورکلری
یک شنبه 18 بهمن 1394برچسب:, :: 19:14 :: نويسنده : گودرز غلامی

 

عسل کمق را نوش جان کنید.

با عرض سلام و ادب خدمت هم روستاییان و هم شهریان عزیز . برای خرید عسل طبیعی با قیمت و کیفیت مناسب با شماره زیر تماس حاصل فرمایید 09143575430 . حجت الله مهدی زاده

یک شنبه 18 بهمن 1394برچسب:, :: 18:59 :: نويسنده : گودرز غلامی

ارسالی از سلیم :

بچه که بودیم تلویزیون کارتونی پخش میکرد به اسم تنسی تاکسودو و چاملی که داستان پنگوئن و شیر دریایی بود که در یک باغ وحش زندگی میکردند و معمولا برای آنها سوالات زیادی پیش می آمد و برای جواب سوال خود خارج از باغ وحش پیش پروفسوری میرفتند که جواب همه سوالات رو داشت و با استفاده از تخته سیاه سه بعدی که داشت و با ترسیم تصاویر متحرک جوابها رو میداد ... امروز اینترنت برای ما حکم تخته سیاه جادویی پروفسور ووپی رو داره جواب هر سوالی در اینترنت موجود است و اگر دیروز پروفسور ووپی جواب همه سوالات رو داشت امروز اینترنت جواب همه سوالات رو داره ... 
در کنار تمام خدماتی که اینترنت به ما میده، یک خدمت بزرگ و مهم نیز به سازندگان و مالکان خود نیز میدهد و آن جاسوسی از کلیه افراد تمام کشورها در سطوح مختلف است ! حدود 15سال پیش اطلاعات محرمانه ای توسط یکی از مراکز مطالعاتی کشور در رابطه با جاسوسی اینترنت و ویندوز از کاربران خود منتشر شد و جزوه های آموزشی نیز در این رابطه تهیه و برای مسولین کشور ارسال گردید . این اطلاعات در آن زمان به شدت محرمانه بود و انتشار آن باعث خشم آمریکایی ها گردید . بعدها این اطلاعات که دیگر اطلاعات دسته اول نبود و سوخته محسوب میشد توسط ویکی لیکس نیز منتشر گردید . 

مرکز اینترنت در منطقه جنوب غربی بالتی مور آمریکا و زیر زمین قرار دارد، سوپر کامپیوترها در فضای چند هکتاری در زیر زمین چیده شده اند که با هیچ بمباران اتمی قابل تخریب نخواهد بود، اهمیت اینترنت برای آمریکایی ها به قدری است که چند سال پیش قوانینی به تصویب رسید که در صورت حمله سایبری کشوری به مرکز اینترنت، آمریکا مجاز است به آن کشور حمله اتمی کند ... شبکه اینترنت زیر نظر NSA یا آژانس امنیت ملی آمریکا (national security agency) اداره می شود، آژانس امنیت ملی آمریکا نیز زیر نظر وزارت دفاع آمریکا است ،یعنی مالک و مدیر اینترنت nsa و وزارت دفاع آمریکا است، مدیر اینترنت نیز یک فرد نظامی است یک ژنرال نیروی دریایی آمریکا که ماموراست در nsa . یاد حرف خنده دار رییس جمهور می افتم که گفت من حقوق دانم سرهنگ نیستم ! یکی باید به این بنده خدا می گفت که دنیا را سرهنگ ها اداره می کنند نه حقوق دانها ...
آمریکایی ها در nsa با پروژه ای به نام کنترل جمعیت از تمام افراد کره زمین به اشکال مختلف و در سطوح مختلف جاسوسی میکنند و آنها را تعقیب و رهگیری میکنند این کار توسط ویندوز و نرم افزارهایی دیگر انجام میشود. تمامی افرادی که با اینترنت سروکار دارند در هرسطحی که میخواهد باشد، در nsa پرونده دارند، بعنوان مثال گودرز غلامی یا نصراله کریمی در nsa پرونده دارند و تمام اطلاعات این عزیزان آنجا موجود است ! 

 

وقتی فردی یک لب تاپ یا تبلت یا موبایل خریداری میکند، اولین وظیفه وسیله خریداری شده شناسایی صاحب خود است ! سریال نامبر سی پی یو موجود در کلیه کامپیوترها و لب تابها و موبایلها و ... منحصر به فرد است و لیست تمام سی پی یو های تولیدی در تمامی شرکتها با توجه به قراردادی که بسته شده است در nsa ثبت است ... نسخه های مختلف ویندوز شرکت مایکروسافت زیر نظر nsa تولید میشود و کاملا سفارشی است، ویندوز در تمام مدتی که در حال کار با آن هستید در حال جاسوسی از شما است، وقتی برای اولین بار به وب کم لب تاب خیره می شوید، ویندوز مردمک چشم شما را اسکن میکند، صدای شما را ضبط و اثر انگشت شما را نیز به روشهای مختلف اسکن میکند . سپس کلیه اطلاعات شما که در اینترنت موجود است در پرونده شما ثبت می شود اطلاعات تحصیلی شما که انتخاب واحد کرده اید، شماره حسابهای شما در بانکهای مختلف، محل کارو فعالیت شما، فعالیت علمی سیاسی، سایتهایی که در طول ماه از آنها بازدید میکنید، شناسایی گرایش سیاسی و مذهبی و ... ترسیم نمودارهای رنگی از فعالیت و بازدید از سایتهای مختلف در طول ماه برای شناسایی گرایش سیاسی شما نیز از دیگر گارهایی است که انجام می شود ... وقتی این اطلاعات منتشر شد کشورهای مختلف مانند چین اینترنت داخلی راه اندازی کردند تا آمریکایی ها نتوانند از آنها جاسوسی کنند، اینترنت داخلی در کنار اینترنت جهانی و بصورت موازی وجود دارد. در ایران نیز چند سال روی این موضوع کار شد اما در دولت جدید فعلا پروژه شبکه ملی اطلاعات روی زمین مانده است و معلوم نیست کی راه اندازی شود . با آمدن گوشی های جدید و هوشمند به بازار این جاسوسی در سطح بالاتری از مردم انجام میشود و اطلاعات به راحتی به سرقت میرود. چندی پیش سازمان پدافند غیر عامل اعلام کرد استفاده از گوشی های هوشمند برای مسئولین کشورممنوع است ... اطلاعات گوشیهای جدید و هوشمند حتی با پاک کردن نیز از بین نمیرود و یک نسخه از تمام اطلاعات موجود در گوشی برای شرکت سازنده ارسال میشود .

 

آقای کریمی :

مطلب نوشته شده توسط مهندس کاملا علمی وصحیح است کاپیتالیسم جهانی متکی به قدرت های عظیم اطلاعاتی ونظامی است که در راس آن صهیونیسم جهانی قرار دارد

 

آقا فرزاد:

اگه اینترنت ملی مثل فیسبوک فارسی باشه حتما جواب میده خخخخ .گفته هاتون شاید درست باشه ولی فک نمیکنم کانال روستای کمق و عکس های قارا قایا و ساری قایا عکس کهلیک برای ناسا زیاد مهم باشه ما نمیخواییم که از مسائل بزرگ کشوری بحث کنیم ما میخواییم افراد بیشتری در کانال تلگرام دور هم جمع شوند برای شناساندان روستایمان و حومه 

 

جناب لطیفی :

با این تفاسیر چطور هنوز از اینترنت استفاده می کنید؟
و اینکه به نظر من کسی که تکنولوژی رو تولید و ارائه میکنه حق هرگونه استفاده در راستای منافع خودش رو داره، اگه نگران جاسوسی و سایر مسائل مربوطه هستیم می بایست خودمون ارائه دهنده تکنولوژی باشیم.
ضمنا جناب آقای روحانی 35 سال فعالیت امنیتی و نظامی رو تو سوابقشون دارن و مقایسه ایشون با یک سرهنگ قیاس مع الفارق هست.

من اگه می دونستم پیشنهاد کانال برای روستای عزیزمون مسئله امنیت ملی میشه هرگز این پیشنهاد رو مطرح نمیکردم

جناب لطیفی عزیز منظور ما بدست اوردن اطلاعات در مورد اطرافمان است چقدر خوب است اگر از این امکانات استفاده میکنیم چشم بسته نباشد بلکه با اگاهی کامل باید وارد این نرم افزارها بشویم اتفاقا شما حرکت خوبی انجام دادید که ما در مورد این شبکه ها اطلاعاتی رو کسب کنیم

به نظر من اگر کسی رو از چیزی منع کردی باید یه راه کاری نشون بدی و راهکار من استفاده از نرم افزار وطنی بیسفون است که چیزی از تلگرام کم نداره حالا خود دانید:

 

آقای کریمی :

درباره مسائلی که ما هارا نزدیک مینماید همان مسائل محل تولد ماست که بما هویت می بخشد ما موضوعات بسیار فراوان داریم می توانیم به همین طریق بیان نمائیم بی شک خاطرات دوران کودکی در ذهن انسان ماندگار است من ده سال مفید در روستا زندگی مستمر داشتم و پنجاه سال در تهران ولی با خاطرت و امید آن دوران زندگی میکنم ولی تبلیغات ما را سیاست زده نموده تا میخواهیم حرف بزنیم میرویم سر سیاست وجرو بحث میکنیم وبراثر اختلاف نظر از هم قهر میکنیم پس بهتر است در فکر آبادانی روستای محل تولد خود مان باشیم وتلاش کنیم در صورت مقدور تردد نمائیم والبته نمی توان گذشته را فراموش کرد .

 

دو شنبه 12 بهمن 1394برچسب:, :: 18:3 :: نويسنده : گودرز غلامی

با سلام خدمت همه عزیزانی که ابراز محبت کردند و نظراتی در مورد ایجاد یک کانال تلگرامی ارسال نمودنند.

یک سوال از دوستان دارم و اون اینکه شما چقدر در مورد این شبکه های اجتماعی اطلاعات دارید یا فقط به توصیه دوستان و یا راحتی استفاده به سمت آن کشیده شده اید.بنده خود با توجه به نیاز شغلی که دارم کاملا در مورد این شبکه ها تحقیق کرده ام و میدانم که برای چه ایجاد شده اند.برای همین در خانه ما به جز مواردی برای تحقیق کسی از این شبکه ها استفاده نمی کند (حتی در کشورهای سازنده این شبکه ها تعداد استفاده کننده ها بسیار اندک می باشد).

خیلی از دوستان با گفتن این جمله که چیزی در گوشی خود ندارم و یا این که آدم باید جنبه داشته باشد و یا ما استفاده خوب از آن میکنیم به راحتی از کنار این قضیه میگذرند....

حالا نظر شما در مورد این شبکه ها چیست. آیا من زیادی بد بین هستم یا خیلی عقب مونده هستم یا قدیمی فکر میکنم؟

 

یک قطره از هزاران:

 

تلگرام متعلق است به کسی که نتانیاهو وی را برادر خود می داند و به صراحت می گوید: شما برادر من هستید و توانسته اید به امنیت رژیم صهیونیستی کمک ویژه ای بکنید.

یک چنین فردی نرم افزاری به نام  تلگرام را طراحی می کند که به طور گسترده در سراسر جهان جایگزین وایبر و دیگر نرم افزار های می شود.

 
 به واقع این نرم فزار یک نوع بد افزار می باشد .کسانی که این نرم فزار را طراحی کردند همان کسانی هستند که تا چند روز پبش ویروس طراحی می کردند.
 
 امروز تلگرام همان ویژگی هایی دارد که ویروس های آنان داشت.
 
اگر دیروز یک ویروس بر روی هسته گوشی موبایل می نشست و اطلاعات گوشی و کامپیوتر را سرقت میکرد حالا همین کار را تلگرام دارد انجام میدهد.
 
تلگرام به دوربین گوشی دسترسی پیدا می کند و فیلم و عکس می گیرد؛ به میکروفون گوشی دسترسی پیدا می کند و مکالمات را شنود می کند؛  تمام اطلاعات روی کارت حافظه موبایل می تواند بردارد و از طریق gps و آنتن های مخابراتی و wifi می تواند در هر لحظه مکان صاحب گوشی را شناسایی کند و حتی می تواند تمام اطلاعات گوشی را حذف کند .
 
وقتی به استیکرهای تلگرام نگاه می کنیم در میان آنها استیکر های غیر اخلاقی دارد که به سرعت داخل کشور پخش شد به گونه ای که همه کاربرانی که ما بررسی کردیم این استیکر ها رو دیده اند.
 
 در واقع یک جور عقده گشایی رژیم صهیونیستی در استیکرها وجود دارد،  از طرفی اکانت هایی  که خلاف منافع رژیم  صهیونیستی هستند را حذف می کند که نمونه آن در روز قدس پیام های از طریق این نرم فزار یا بد افزار ارسال می شد که جلوی چند اکانت را گرفت و برای خود بنده هم رخ داد.
 
تلگرام حتی از طریق پردازش اطلاعاتی دیتا ماینینگ می تواند افکار عمومی را به جهتی سوق بدهد که نمونه های فراوانی وجود دارد مثل دروغ هایی که درباره مهاباد پخش شد که مدتی شهر مهاباد را بهم ریختند و یا شایعاتی به اسم اسید پاشی در اصفهان پخش شد.
 
 در واقع تلگرام با پردازش اطلاعاتی یک نفر یا قشری از مردم ، ضعف جمعی آنها را پیدا می کند و می تواند افکارشان را به جهتی مورد نظر خود هدایت کند.
 به طور مثال مردم یک شهر عاطفی تر هستند و از پیام ها مشخص می شود که بحث احساسی روی آنها تاثیر می گذارد و تلگرام محرک های احساسی برایشان ارسال می کنند و نهایتا می شود اتفاقاتی که مشکلاتی برای کشور ایجاد می کند.
 
این نرم افزار ها تهاجم فرهنگی را به سرعت بیشتری پیش می برند به شکلی که این نرم فزارها تبدیل به جنگ افراز ، جنگ نرم شده اند.
 
 درآمد هنگفت رژیم صهیونیستی از تلگرام و اینستاگرام ، گفت: وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی در مورد یکی از نرم افزار ها می گوید که ما توانستیم ازاین نرم افزار به میزانی درامد کسب کنیم که سیاست بایکوت اسرائیل را در اروپا بشکنیم.
 
وی تاکید کرد: یعنی در واقع با عضویت هر نفر در تلگرام ، اینستاگرام و …حدود ۱۴۵ دلار ارز وارد رژیم صهیونیستی می شود و با این در آمد رژیم صهیونیستی ارتش خود را قوی تر می کند و فلسطینی های بیشتری را می کشد.
با عضویت هر نفر در تلگرام و اینستاگرام و … رژیم صهیونیستی ۵۰ گلوله مرغوب امریکایی خریداری می کند و به سینه بچه های فلسطینی می زند.
 
 از طرفی با هر کلیکی که داخل محیط نرم افزار انجام می شود بین چهار تا بیست سنت به رژیم صهیونیستی کمک می شود که حاسبه کنید که هر دلار ۱۰۰ سنت می باشد و یا هر کلیک چقد ما کمک کردیم .
 
 
آقا فرزاد 94/11/13 :
 
من به شخصه فکر نمیکردم با این قضیه مخالفت کنید آقای غلامی! فکر نمیکنم یه نفر باشه تو دنیا کاملا موافق این نوشته هاتون باشه . ببخشید اینقدر صریح گفتم .
 
- اتفاقا خیلی هم خوبه ، اگه شما هم در این مورد تحقیق کردید و به نتیجه دیگری رسیدید من هم استفاده خواهم کرد. در ضمن این نوشته ها نظر شخصی من نیست همه حقیقت است. جناب آقای فرزاد عزیز با شناختی که از شما دارم که در مورد هر چیز تقریبا اطلاعاتی دارید تعجب میکنم به نوشته های بالا شک کردید؟
 
 
 آقا فرزاد:
 
نمیشه که درها رو به روی تکنولوژی بست و در گذشته ها باقی ماند پیشرفت یک تطور تدریجی هست که کل ملتها رو تحت تاثیر قرار میده مگر بومیان جنگلهای امازون را . پیشنهاد شما اینه که ما اگه مثل بومیان جزایر پولونزی از دنیا تاثیر نپذیریم خوبه و در عصر بربریت بمونیم ؟؟تا اونجایی که من میدونم تکنولوژی همیشه از کشورهای پیشرفته به کشورهای امثال ایران وارد میشه .تکنولوژی هم جنبه ی مثبت داره و هم منفی . در تلگرام میشه کارهای مثبتی انجام داد که اگه ده سال بدویی نمیشه اونارو انجام داد . الان من در تلگرام دارم مقاله ی تخصصی رشته ی خودمو مطالعه میکنم به دوستان فوروارد میکنم و به قول دوستان در رشد علمی کشور میکوشم به وطنم خیانت میکنم ؟؟
 
 
جناب لطیفی:
 
متاسفانه منم با مطلب شما مخالف هستم .با عرض پوزش یه نظر کاملا افراطیه، منابع تحقیق اصولگرایانه بوده
البته باید بگم با گروه مخالفم ولی کانال رو میشه به چشم یه روزنامه محلی دید
 

- البته نظرها محترمه و قابل تامل و بنده به هیچ عنوان قصد تحمیل نظرم را ندارم. ولی باید بگویم که خود کسانی که این تکنولوژی را تولید کرده اند به راحتی افسار خود را در دست تکنولوژی قرار نمی دهند. بنده خود شاهد دو آزمایش جالب بوده ام: 1. با یک نرم افزار ساده که در دسترس همه است توانستیم گوشی بسیار ساده نوکیا 1100 را که خاموش بود به دفتر تلفن آن دسترسی پیدا کنیم و گوشی را ریست کنیم. 2 . با یک نرم افزار ساده دیگر ، دوربین روی تلویزیون خاموش سامسونگ را بدون روشن شدن تلویزیون فعال کرده و داخل آن خانه را دیدیم آنهم از راه دور با یک لب تاپ. حالا منی که تازه به این امکانات رسیدم و خیلی هول هستم هرچی به خوردم میدن فوری می پذیرم . در دنیا هیچ چیز رایگان نیست  بدان که هزینه آن تو هستی.

 

جناب لطیفی :

با نظر آقای فرزاد کاملا موافقم. کار من هم تجارت الکترونیک هست که از طریق تلگرام و فضای مجازی انجام میشه، نمی دونم تحقیقتون چقد به واقعیت نزدیک هست ولی اگه دقت کنید هر تکنولوژی پر طرفداری که وارد ایران میشه و عده زیادی بهش گرایش پیدا میکنن منبع درآمد و محصول صهیونیسته. دیگه دارم به این نتیجه میرسم این جمعیت 8،9 میلیونی اسرائیل همه مغز متفکر دنیای نرم افزار، اینترنت و کلا طلائیه دار تکنولوژین...!!!

 

دوست :

نگاه شما جناب مدیر کاملا یک طرفه است و میشه با احتیاط از اختراعات سایر کشورها استفاده کرد و خود به تولید امثال ان پرداخت مثل کشورهای جنوب شرقی اسیا و به نظر من هم نظرات دوستان صحیح تر هست .

 

- یک موضوع هست که قبلا هم گفتم و باز هم میگم من صاحب یا مدیر  این سایت نیستم و فقط یک خادم هستم که نظرات دوستان رو منعکس میکنم لذا من هم یک نظر برای خودم دارم وآن را مینویسم همانطور که شما یک نظر دارید و در بالا نوشته شده است بنابراین نیاز نیست با اضطراب و یا موضع گیری حرفهامون رو بزنیم اعتقاد من اینه که رشد هرچیزی در اختلاف نظرهاست . اگر تعدادی دور هم جمع بشیم وهمه به حرفهای هم به به و چهچه بگیم که دو روزه خسته میشیم پس باید همه سلایق در این جا بدون بی احترامی به هم در نظر گرفته شود و خط قرمز ما در این سایت بی احترامی به هم و چیزهایی که باعث فیلتر شدن سایت بشه هست. پس هرچه میخواهد دل تنگت بگو............مخصوصا از کمق و اهالی آن

 

آقای کریمی :

بی شک جلوی پیشرفت تکنوژی را نمی توان گرفت ولی مهم آن است که ما چگونه از آن بهره برداری کنیم درراستای منافع بیگانگان حرکت کنیم یا دشمن شکن باشیم ؟بنا براین در ورود به اینگونه ارتباطات احتیاط لازم شرط است

 

شنبه 10 بهمن 1394برچسب:, :: 18:51 :: نويسنده : گودرز غلامی

ضمن خوش امد گویی به شما دوست عزیز:

.................................................................

من به تازگی وبلاگ رو دیدم.ایده خیلی قشنگیه.پیشنهاد میکنم برای وبلاگ یه کانال تلگرام هم راه اندازی کنید چون دسترسی به کانال راحتتر هست و میشه افرادی بیشتری رو دور هم جمع کرد.ممنون از وقتی که برای وبلاگ گذاشتین 

 

حدیث موضوعی